Evästeiden avulla pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme paremman käyttökokemuksen. Kun hyväksyt evästeet, pystymme kehittämään sivumme käyttäjäkokemusta, sekä räätälöimään sinulle tarkoitettuja palveluita.
Nostaa markkinaosuutta ja -penetraatiota
Markkinan paras tuote
Lemonsoft pyrkii olemaan tuotejohtaja toimialaspesifien ERP-järjestelmien markkinalla investoimalla jatkuvasti tuotekehitykseen ja uuteen teknologiaan pysyäkseen kilpailijoidensa edellä.
Markkinan paras asiakaskokemus
Lemonsoft pyrkii tarjoamaan markkinansa parasta käyttäjäkokemusta. Markkinan parhaalla asiakaskokemuksella pyritään pitämään asiakkaat uskollisena ja saamaan kasvua sekä yhtiön nykyisestä asiakaskunnasta että uusista asiakkaista.
Toimenpiteitä, joissa on onnistuttava strategian toteuttamiseksi
Orgaanisen liikevaihdon kasvu
Lemonsoftin strategialla pyritään vahvaan orgaaniseen liikevaihdon kasvuun. Orgaanisen liikevaihdon kasvua tavoitellaan erityisesti nykyisen asiakaskunnan myynnin kasvattamisella, uusasiakashankinnan kiihdyttämisellä ja transaktioliiketoiminnan kasvattamisella.
Parantuva yksikköekonomia
Strategialla tavoitellaan yksikköekonomian parantamista. Yksikköekonomian parantuminen koostuu asiakaskohtaisen uusasiakashankinnan kustannuksen tehostamisesta, asiakaskohtaisen myynnin kasvattamisesta ja myyntikatteen parantamisesta.
Skaalaedut
Lemonsoftin johdon näkemyksen mukaisesti yhtiöllä on sen kasvaessa mahdollisuus pitää erilaisten kiinteiden kulujen, erityisesti kehityskulujen, kasvu rajattuna, minkä odotetaan johtavan kannattavuuden parantumiseen, mikäli yhtiö onnistuu vahvan orgaanisen kasvun jatkamisessa.
KASVU Liikevaihdon kasvu 40 miljoonaan euroon orgaanisesti*
Kannattavuus Oikaistun liikevoittomarginaalin nosto 40 prosenttiin
* Tavoitteessa ei ole otettu huomioon yhtiön mahdollisesti toteuttamia yritysostoja, sillä yritysostoja on vaikea ennustaa. Lemonsoftin tavoitteena on jatkaa aktiivisen yritysostostrategian toteuttamista.